mandag 23. desember 2013

Lillejulaften 2013

Da er det blitt lillejulaften. De fleste har vel det viktigste klart før julehelga. Fredag var jeg en tur på KI- senteret, og da så jeg en ny vri på julenissefiguren. Nå var det et smart hode som hadde funnet på å bygge nissefar opp med legoklosser.

Ny vri på nissen

Jeg tenkte at en bukett med blomster i julens farger måtte på plass. Så tenkt, så gjort. Nå står den i stua og pynter opp.

Julebuketten


Det ser ut for ikke å bli en kvit jul i år, i alle fall her i området. Noe jeg ikke sørger over. Ute er det mildt og et strålende vær så langt i dag, men meldingene er ikke så bra. Bildet under tok jeg tidlig i dag.

Grønn jul

 Om noen timer drar jeg til Kolsås for å innlede julefeiringa. Men jeg skal ha gjester på første juledag, og da skal de også få servert marsipankake til kaffen. Nå er den hentet og står klar. Da ønsker jeg god jul til alle som leser dette.

Kaka er klar


Neste blogg kommer fredag tredje juledag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar