torsdag 2. mai 2024

Vi har startet på mai

 I går startet vi på tredje vårmåned, og jeg bladet om de tre kalenderne mine. Først den med de fine små hundene som skal trenes opp til førerhunder.

Skal bli førerhund


Så til kalenderen der bildene er malt av handikappede. Bildet er malt av en person med penselen holdt med munnen. Det er godt gjort.

Bildet for mai

Tredje kalenderen viser bilder fra flere steder i Norge. For mai er det bilde av Edvard Grieg sitt hjem Troldhaugen, ved Bergen. Jeg synes det er et fint hus, jeg har sett huset både ute og inne, og det ligger fint til.

Hjemmet til komponisten Edvard Grieg


I går på onsdag 1. mai var fint vær og jeg gikk tur i området her. Jeg så at våren er i full gang, De fleste tre har fått grønn løvkrone,  Jeg så flere flagg siden det var 1. mai.

Grønne løvkroner

Grønt ved Bryn kirke

Flere steder hvitveis

I dag tok jeg bilder fra balkongen, det er fint vær i dag og 14 plussgrader. Nå er det godt å se at skogen er grønn, og våren i full gang.

I dag ser vi grønnere skog


Full vår, de to bildene tatt nettopp fra balkongen







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar