mandag 10. august 2020

Så ble det grill igjen, august 2020

Fredag før det ble enda en grillkveld, var jeg en tur i Sandvika. På vei til Storsenteret kom jeg forbi en fin idyll, ved siden av stod noe jeg har lurt på om det er et kunstverk. Jeg har sett det mange ganger, men nå tok jeg bilde.

Idyll

Kunstverk?

I det fine været ble det raskt bestemt ny grillkveld på lørdag, og som kjent er jeg ikke tung å be. Da vi kom, var en liten prinsesse på besøk, det er forbudt å legge ut bilder av henne, men jeg tenkte at et bilde bakfra måtte gå gjennom sensuren. De dro hjem, for det var leggetid for prinsesse A.

Prinsessen på armen
til en av "tantene"

Fint ved Kolsåstoppen

Været var flott til grilling og snart var vi i gang, av en eller annen grunn tok jeg ikke bilde av grill sjefen i sving, derfor tar jeg med et annet bilde. De er på besøk den gangen jeg bodde i Tjørvåg på  Sunnmøre. Bilde er tatt i Skaraveien i Tjørvåg.

Grillmesteren til høgre

Ser på utsikten

Snart var det god grillmat og kose seg med, merkelig at det smaker like godt hver gang. Det er alltid kjekt å samles rundt bordet og prate. Så ble det solnedgang. 

Kos med grilling

Solnedgang

Det var en mild kveld, så vi ble sittende på terrassen å prate. Da så vi et helikopter som så ut som de lette etter noen. Det kom nærmere, til slutt var de rett ved Kolsåstoppen der det holdt seg en stund og lyste på omgivelsene. Til slutt dro det, og snart var grillkvelden over.

Helikopter i nærheten

Til slutt med lys

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar