lørdag 30. mars 2019

Selskap i Bjørvika, mars 2019

Flere fra familien skulle i selskap da ny leilighet skulle innvies. Først litt om nabolaget. Noen av de nærmeste naboene er det nye Munchmuseet som snart er ferdig, samt Operaen som er nærmeste naboen.

Vi passerer dette
Så bak dette

Jeg likte godt leiligheten. De hadde fin utsikt der de bodde, men fin utsikt her også. Der er en del byggeaktivitet i området, men det jobbes på for å bli ferdig. 

Utsikt fra balkongen
Fra stuen

Det ble servert god middag med gryte og tilbehør. Senere kom frukt til dessert, alt smakte godt. Jeg likte godt leiligheten. En hyggelig kveld.

Fra middagsbordet

Janis bor her
Senere ble det dessert
 Kveldsutsikt

Til slutt litt om været på tampen av mars. Endelig er vinteren over, det er på tide for snøen kom i november og har ligget siden. Fra balkongen ser jeg kun litt snø. Bildet tok jeg i går. Fra verandaen ser jeg snøen skrumper kraftig sammen. Det er bra, for vi er snart ferdig med første vårmåned. Bildet fra verandaen tok jeg i dag.

Nesten bare grønt
Snøen på vei bort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar