torsdag 19. september 2024

Mye har skjedd denne uken

 Tiden flyr av sted. Nå er vi  kommet til 19. september. I forrige uke var jeg og flere andre på besøk  i Oslo hos kjentfolk. På vei dit tok jeg bilde av Operaen. Der vi var på besøk hadde fin utsikt, og vi fikk servert god middag. Der blomstret det i krukker både i stuen og på balkongen.

Flere turister ved Operaen


Fin utsikt

Kos i stua
Deilig middag

Masse blomster
Fint på balkongen

Da jeg kom hjem etter besøket i hovedstaden etter en hyggelig middag, måtte jeg ut på balkongen og se på den flotte månen.

Strålende måneskinn


 

En dag var jeg en tur til Sandvika, det var strålende vær, så jeg måtte opp med mobilen og ta bilde da jeg gikk mot sentrum.

Fin utsikt

Mandag fikk jeg overnattings-besøk. Da ble det først middag, så kaffe i stuen senere, og da kom et par gjester til. Nå ble det prat og kaffekos. Alle blomstene på bildet var gaver.

Kaffekos i stuen

Tirsdag ble det frokost før gjestene reiste. 



I går på onsdag, ble det mer selskap, da ble det både middag og kaffe. Vi var seks rundt middagsbordet, og godt smakte det. Vertinnen serverte lam med grønnsaker, poteter det smakte nydelig. 
 
Fra bordet

Joni var også på besøk

Her ser vi i kakene

 Det ble et hyggelig selskap hos bursdagsbarnet. Flere kvelder denne uken har vært fint måneskinn.














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar