søndag 1. september 2024

Vi har startet på september

 Nå må jeg oppsummere om det som skjedde i måneden som gikk. En dag så jeg flere som tok en tur på himmelen.

Her er en av dem


Bilde tatt fra balkongen fredagskvelden før det skulle være super-måne. Det var bra for lørdagskvelden var det overskyet og da så jeg ikke månen. 

Kvelden før super-månen


En da fikk jeg besøk av både slekt og venner. To damer kom med blomster og gaver. Jeg tok imot og takket. Blomstene kom straks i vann, og nå pyntet de opp. Joni var også med.

Flotte blomster
Joni var med

Nå ble det skalldyr-selskap med det som hører til, og senere ble det kaffe. Det ble prat rundt bordet, og vi husket fra turer vi hadde vært på sammen. Det ble en hyggelig ettermiddag og kveld. Et hyggelig besøk. To av gjestene er ikke med på bildet.

Skalldyr servert


Så kaffe


I dag er første september, og jeg har bladet om mine tre kalendere. Nå synes jeg tiden går fort. Første kalenderen viser også en hund som skal læres opp til førerhunder.

Skal bli førerhund

Den andre kalenderen er motivet malt med pensel i munnen. Det er utrolig godt gjort, og et fint motiv. 

Fint oktober-maleri

Den tredje kalenderen viser et flott landskap. Det viser moskus på Dovre-fjell. I teksten står: Snøhetta i bakgrunnen.

Fint bilde

 Så får vi se hva september har å by på, det er første høstmåned så tiden går fort. Jeg avslutter med bildet jeg tok i gårkveld fra balkongen.

August avsluttet med en fin kveld




 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar