søndag 8. september 2024

Starten på høsten

Helt på slutten av august tok jeg bilde fra verandaen kl. 22.30. Jeg tok bilde av månen, og var litt forundret, for jeg hadde alltid tatt bilde av månen fra balkongen på andre side av huset. Men kanskje jeg ikke har fulgt med i timen.

Men fin var den.


Så aftens-bilde tatt fra balkongen, det er fra nest siste dagen i august. Nå er vi i gang med september. 

Kvelds-bilde

Fredag var jeg en tur inn til Oslo, det var strålende vær og svært mye folk i hovedstaden. Jeg hadde avtalt møte med kjentfolk, og vi spaserte nedover mot sjøen. Nå møtte vi Joni og PC.

Joni på tur

Nå gikk vi opp trappene mot der det gamle rådhuset er, der er uteserveringer, men det var mye opptatt. Men vi fant plasser på en uteservering, og satt der en stund.

Fint vær å sitte ute

Etter en stund ruslet vi videre nedover trappene, der i området var mye fine blomster, og jeg tok bilder.

Fine blomster

Etter å ha ruslet der en stund, måtte jeg ta buss tilbake, for jeg hadde enda en avtale som måtte holdes.

Ruslet i området

Først et bilde blant blomstene, men så måtte jeg dra for å holde neste avtale. vanligvis er det ikke så travelt.

I går på lørdag, var jeg buden på grill-aften. Det var strålende sol da jeg gikk dit, men senere skyet det litt til. Først satt vi i hagen, men da maten var klar, satt vi inne. Det ble en hyggelig kveld.

Kos i hagen

Grill-sjefen

Det ble en koselig kveld med god grillmat, og prat om livets gang. Så får vi se hva tiden vil bringe.

God grill-mat 






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar