søndag 14. juli 2019

Planleggingsmøte, juli 2019

Først må jeg nevne det fine, blomstrende busken jeg passerte en dag tidlig sist uke. Den var stappende full av hvite blomster, og hadde en god duft. Jeg lurte på om det var sjasmin. Da jeg passerte biblioteket som ligger i første etasje på KI- senteret, så jeg det var kommet en ny statue utenfor. Kanskje den ble satt opp i anledning at Rykkinn fylte 50 år. Denne uken har vi hatt mest flott vær.

Fine blomster
 Statuen

Flott sommerkveld

Torsdag var det planleggingsmøte på Munch Brygge. Været var strålende, og mye folk var ute i gatene i Oslo. Mange turister hadde i alle fal flott vær i den norske hovedstaden.

Nesten framme

Rett ved inngangen

Nå kom også på besøk en liten hund som heter Pablo, han spesialitet er å gå på to bein. Janis kunne styre sin begeistring, men hilste på den lille karen. Jeg måtte kikke litt på utsikten.

Pablo
Janis undersøker gjesten
Utsikt

Så ble møte satt og planer diskutert. Så ble det servert mat, måltid avrundet med nydelige jordbær. Det var en strålende sommerdag, og mye folk her i nærheten også.

Mat servert
Jordbær

På balkongen trivdes blomstene, nede på elven svømte et svanepar med tre unger. En flott juli ettermiddag, og planer ble diskutert.

Gjester
På balkongen
Fin utsikt
Svanepar med
unger

 




   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar