mandag 22. februar 2021

Mer bursdagsfeiring, februar 2021

Slik så det ut på lørdag da været skiftet til skodde. Den lå godt ned i bebyggelsen. Jeg tok bilde både fra verandaen og balkongen. Ikke noe ønskevær, men alt er bedre enn kulde.

Fra verandaen

 Fra balkongen


Lørdag kveld ble det nytt selskap. I familien er det flere som har bursdager i januar og særlig i februar. Nå ble det selskap på Kolsås, flere ble feiret. En feiret dagen i fjor i Dubai, før koronaen kom. Da jeg kom, var alt Joni på plass, denne kvelden pyntet med selskapslenke.

Joni er klar


Det vanket gaver til bursdagsbarna. Her tar jeg med blomstene som fruen i huset hadde fått, de var flotte. Hun fikk også andre fine presanger.

Fine bukett


Fra stuen


Så ble det middag med lasagne, brød og grønn salat. Det smakte utmerket. På slutten av måltidet, startet norske Grand Prix, så det stod på så vi fikk se hvem som tok del. To av dem gikk videre til siste avstemning. Jeg hadde ingen favoritt.  

Middagsbordet


Keino gikk videre


 TIX gikk videre


Nå satt vi og drakk kaffe og spiste en nydelig Pavlovakake. Så siste avstemning. Den falne engelen vant. Artisten i hvit engledrakt, i showet deltok flere svarte djevler. Så spørs det om resten av Europa liker dette når mai kommer med den store finalen.

Pavlovakake til kaffen

TIX vant

Etter hvert var selskapet over, og vi dro hjem. Joni fikk på en av ytterplaggene fra garderoben på Munch Brygge, og skulle dra hjem. Vi takket fruen på Kolsås for oss, og dro hjem etter en hyggelig kveld. 

Joni klar for hjemtur

Fruen på Kolsås vinket
oss av sted, bildet er
tatt i San Francisco

Nå har jeg fått på plass den lille bamsen jeg bestilte med Hedda, den skal pynte opp i entreen.
Koselig for besøkende å bli møtt av lyseblå bamse.

Søt rosebamse  

 
 





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar