onsdag 9. februar 2022

Kaffebesøk og litt OL

 Søndag var jeg og flere på kaffebesøk, vi kjørte ca. 20 minutter så var vi framme. Den lille prinsessen i huset var i full vigør, og en av gjestene måtte leke med henne en lang stund. Vi fikk servert kaffe og god, brun kake. 

Lille prinsessen  er i farta    


Kaffe og kake


Prinsessen like å male og  og har et eget lite staffeli der hun stiller ut av de bildene hun liker best. Jeg lurer på hva som skal bli av henne som er så aktiv nå når hun kun er 2,5 år. Vi hadde et koselig besøk søndag ettermiddag.

Bildet som er utstilt nå


Den lille malerinnen har en kort pause

Mandag var jeg en tur i Sandvika, og da måtte jeg stoppe ved elva og se på fuglelivet. Været var fint, men kaldt. Særlig endene var store og fine.

Fugleliv på elva


Endene i farta


Jeg ser litt på OL- sendingene fra Kina, men tidsforskjellen er så stor at jeg ser kun iblant på det som blir sendt midt på dag, hvis jeg er interessert. Med Norge går det litt opp og ned, men vi må huske at dette er et OL, ikke et NM. I går så jeg da Klaebo tok gull i sprint. Det ble gull til Norge.

Løpet i gang, vår mann fremst

Klaebo først i mål

De tre vinnerne på pallen


Været i det siste har vært fint, men snøen ligger og det er kuldegrader. I går på mandag var solskinn, og om kvelden ble himmelranden gyllen etter solnedgangen, og helt øverst til venstre så jeg månen var begynt å vokse igjen. 

Fint vær, bildet tatt fra verandaen


 Kveldsbildet tatt fra balkongen




 


 


        





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar