torsdag 13. februar 2014

OL- dager februar 2014

Mandag var jeg så optimistisk at jeg trodde snøen var på vei bort, for ute på balkongen hadde den sunket sammen og utsikten begynte å vise seg igjen.

Utsikten på vei tilbake

Ol er i full sving i Sotsji og jeg følger med på mye av det. Norge har gjort det godt så langt. Tirsdag var en kjempedag for nordmennene. På sprint for kvinner tok Falla gull og Østberg sølv.

Falla jubler for gull

På herresprinten tok Hattestad gull. På skiskyting tok Tora Berger sølv. Det ble spennende løp.

Gullvinneren Hattestad

Onsdag måtte jeg en tur i Sandvika, og da kom jeg bak en barnehage på tur. De var så søte der de for gående med de små ryggsekkene sine.

Barnehagen på tur

 I dag kom mer snø. Jeg var litt for optimistisk på starten av uka. Trøsten i dag er at Johaug tok bronse på 10 km klassisk langrenn for kvinner. Hvordan det går i skiskyting i dag står igjen å se.  I morgen skal jeg dra på tur for å besøke familie. Heldigvis har de også norsk tv.

Det kom mer snø


Neste blogg tirsdag ettermiddag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar