onsdag 26. februar 2014

Kjekt med besøk, februar 2014

Mandag ettermiddag fikk jeg besøk av ei dame jeg er tante til. Hun kom oppom sammen med dattera, og det synes jeg var kjekt. Jeg visste at det kom besøk, og hadde ferske wienerbrød klar. Koselig med prat rundt kaffebordet.

Koselig besøk

I går kom det mer besøk. De kom med Kielferga til Oslo om morgenen, og nå tok de en liten omvei hit  før de skulle videre til Kvitfjell. Dermed fikk de servert lunsj før de dro av sted.

Lunsj

  To av gjestene var raske ved bordet, dataen kalte.


Dagen var ikke ferdig med dette etter jeg hadde vinket lunsjgjestene av sted. Da klokka hadde passert 17.00, kom en dame rett fra jobb for å spise prinsefisk til middag. Egentlig skulle her være en ung dame til, men hun for flaksende til Stockholm i jobbsammenheng.

Middagen er over


I dag er det stille i stua. Ute er litt av et grått vær. Men kalenderen viser at lørdag første mars starter våren. Det positive er at på balkongen er det nesten ikke spor etter all snøen som lå der. Så får vi se hva de neste dagene varter opp med.

Snøen borte, heldigvis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar