mandag 10. februar 2014

Selskapshelg februar 2014

Lørdag ble det et selskap nr.2 med henne som hadde bursdag lørdagen før. Da kunne ikke alle komme, men det kunne det denne kvelden. Dermed et selskap til, og på forespørsel var selvsagt jeg klar.  Denne kvelden ble det nydelig viltgryte med tilbehør. Senere ble det frukt. Friskt og godt.

Frukten kom


 Noen er flinkere til å lage sin tallerken finere og mer spennende enn andre. Slik som PC. Her er han klar til å spise sin fruktdessert.

Dekorativt

  Det ble en meget hyggelig kveld igjen, med prat rundt bordet, også diskusjoner. Særlig en sitter stadig med hånden i været og vil ha ordet. Artig var det.

Klar å dra hjem

  Søndag var morsdag, men det var jeg ikke klar over da jeg hadde bedt alle komme til middag denne dagen. Men det passet jo ypperlig. Jeg hadde overnattingsgjester, og da vi skulle spise frokost, lå det presanger på tallerkenen min. Jeg åpnet, og ble meget glad for smykkene, øredobber og armbånd.

Takk til giverne

Klokken 17.00 kom resten av gjestene, de kom også med gave. Den falt også i smak. Jeg ble overrasket med et gavekort til Sandvika kino, så jeg kan se flere filmer. Og jeg lo da jeg så vannflaska og sjokoladene. Jeg må bare tilstå jeg har med et knippe sjokolade når jeg er på kino. Og her var tre av mine yndlingssjokolader.

Takk for kjærkommen gave


Så ble fiskegratengen med tilbehør servert. En stund etter ble det kaffe, og da ble blant annet bløtkaken servert. Den var faktisk ikke verst på smak.

Bløtkaka

 Koselig prat rundt kaffebordet, og jammen rakk Henrik i slutten. Han kom flaksende fra venne-besøk.  Det ble en kjekk stund, alltid hyggelig å få besøk. Til slutt et bilde av noen av gjestene.

Ved kaffebordet

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar