fredag 9. desember 2022

Hjemreise fra Rio

 Nå var det tid for hjemreise fra Rio de Janeiro. Vi sjekket ut fra hotellet, og ble kjørt til flyplassen. Det var mørkt i Rio, det er noen timers tidsskille mellom Rio og Oslo for eksempel. Vi ventet på flyplassen.

Vi har sjekket inn og venter


Vi tok plass i det store flyet som skulle ta oss med til München. Det ville ta mange timer. Nå så jeg når flyet tok av, og et siste blikk mot Rio.

Vi skal dra fra Rio

Kursen går til München

Siste glimt av Rio

 Jeg fulgte med på reiseruten på skjermen. Vi fikk servert middag om bord på flyet, et sort fly fra Lufthansa.   

Vi er i gang


Vi fikk servert middag


Vi suser av gårde


Jeg må ha sovet litt, for jeg syntes ikke de 13 timene var så lenge som da vi dro, Endelig landet vi i München, der vi skulle mellomlande.

Vi nærmer oss München
Vi flyr over fjellparti

Så lander vi i München. Der hadde vi en del ventetid, så det ble tid å takke for laget med de fleste av reisefølget. Når en kommer til Oslo, er en mer opptatt med bagasjen for eksempel,

Her fra reisefølget


Her er flere

Snart kommer flyet som
skal til Oslo
Nå er alle klar
Klar å dra hjem

Vi drar fra München

Det var seint på kveld da vi landet på Gardermoen

Mørk kveld

Det var seint på kveld da vi kom hjem. Da jeg kikket ut kjøkkenvinduet neste morgen, så jeg kvitt og snø. Da tenkte jeg på turen til Sør- Amerika der det var vår. Det var en fantastisk tur med mange opple- velse. Heldigvis har jeg mange bilder.

Hjemme var kvitt og litt snø









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar