lørdag 21. januar 2023

I selskap

 Først vil jeg nevne at i dag er nydelig vær, men kaldt minus 11 grader. Jeg vil også nevne at da jeg bladet om ny kalender til januar 2023, bladde jeg også om kalenderen jeg fikk i julegave fra familie. 

Flott vær i dag


 Kalenderen i januar


I går kveld var jeg i selskap i Oslo, da ble en ung kar feiret. Jeg tok bilder av fine planter i vinduet, men får med mye av bakgrunnen. Joni var også med i festlighetene. 

Fine blomster


Joni også med


Avslapning før middag


Så ble det nydelig middag med koteletter kokt i timesvis og smeltet på tungen, pluss kyllinggryte, og med mye godt tilbehør. 

En nydelig middag


 Senere ble det kaffe og mye godt og velge av


Etter middagen gikk jeg ut på balkongen og så på utsikten, det var ganske kaldt.


Utsikten rett fram



Utsikt til høgre


 Vi hadde en svært hyggelig kveld, men da vi så på Joni, tenkte vi det var på tide å dra hjem. 

Det er kveld



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar