torsdag 12. januar 2023

Vi er godt i gang med januar i 2023

Det kom snø 29.desember i 2022, rett før vi startet på 2023. Jeg tok bilde både fra balkongen og fra verandaen. Jeg jublet ikke, for jeg er ikke så begeistret for snø. 

Fra balkongen

Fra verandaen

Så kom det nye året og feiring av 2023. Været var bra så det det ble mange fine raketter å se. Vi feiret det nye året, men var ikke så mange fra familien som var samlet.

2023 ble feiret med raketter



Mer raketter

  
Nå var det på tide å ta fram de nye kalenderne for 2023, for nå var januar i det nye året i gang.

Her er en som skal bli førerhund


Bilde malt med pensel i munnen.
Utrolig godt gjort



Så kom det mye mer snø,
her på balkongen


Utsikt fra verandaen

Det har vært svært glatte veier en god stund nå, men jeg tok en tur til Sandvika i uken som gikk.  Der var vinterstemning ved elva, og da jeg skulle hjem og ventet på bussen, satt to duer og kikket på meg.

Vinterstemning

 To duer sitter og kikker

Så får vi se hva januar 2023 videre har å by på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar