torsdag 9. april 2020

Litt flere gamle bilder, april 2020

I disse dager blir det ikke tatt påskeferie, vi har hatt ferie siden korona- viruset gjorde sitt inntog. I dag er det skjærtorsdag, men hva jeg har fordrevet tiden med påskedagene skal jeg skrive om senere.  Jeg har sett mer på gamle bilder, og noen litt nyere bilder, og lurer på hvor tiden er blitt av.

Venninne Elsa i de glade dager

Vi er på tur, her Arnhild
 I Frognerparken

Binni første skoledag
På tur i Kristiansand

Jan Rune, og Rune
til høgre
Besøk av Andreas

Tida går og vi drar på ferier og vi får feiebesøk. En gang vi var i Oslo og spaserte på Karl- Johan, møtte vi tilfeldig på venner hjemmefra, Harriet og Kjell S. de var også på tur i hovedstaden.

På påskeferie
i Bærum
  Møter venner på Karl Johan

Besøk i jula

Det ble turer i skog og mark, og en dag vi skulle ta del i en stor marsj over fjellet, møtte vi flere kjenninger. Jeg var også med på fjellturer på YHU. Mange gode minner derfra, med mange hyggelige kolleger. I familien ble det holdt selskaper for å feire ting som skjedde.

Holder selskap

På fjelltur
Fin utsikt
På tur med kolleger

Venner møtes, fra venstre Erene,
jeg, Harriet, Kjell og Arve 

Privat fjelltur på
Hasundhornet
En annen søndagstur

Vi dro på flere besøk, og vi fikk besøk. Det ble konfirmasjon hos familie, og så barna rundt oss ble ungdommer. Tiden løper av sted. Jeg avslutter her med et bilde fra jonsok- aften i Tjørvåg, bildet tatt fra verandaen.

På besøk hos
Henrik og Therese

Søskenbarn i peiskroken

I konfirmasjon
Jonsokbål


   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar