torsdag 1. oktober 2020

Høstbilder, oktober 2020

 Høsten er i full gang. Onsdag 23. september tok jeg bilde av utsikten fra balkongen, og søndagen litt senere fra verandaen, høstfargene viste seg på trærne. Mye fint vær i september. 

Fin kveld i september


 Så i høstfargene fra balkongen


Utsikt fra verandaen



Det ble litt mer smitte av Koronaen, så det ble ingen farting denne helgen, så flere av oss pratet via data.
Søndag gikk jeg en lang tur, og da fikk jeg sett på de fine høstfargene. Egentlig de mest flotte fargene på naturen, men litt vemodig med høst fordi vi går mot mørketiden og vinter. Jeg måtte stoppe flere steder for bare å se på fargene, flere steder som å se på malerier. Et sted var fullt av sopp i veikanten.

Vi tar en prat



Fra trimturen

En sort sopp

En annen og større type

Flere trær stod i flott, rødt flor

 I dag startet vi på oktober som er andre høstmåned. Høstbildet på den ene kalenderen er malt med pensel i munnen, er utrolig godt gjort. Valpene som skal bli førerhunder er denne gangen svarte. 

Malt med pensel i munnen


Skal bli førerhunder

Jeg tok et bilde fra både balkongen og verandaen for et par dager siden. Da var det fortsatt fint vær, men nå har det skiftet til ekte høstvær. Så får vi bare belage oss på at vi går mot mørkere tider.

Utsikt fra balkongen for et par dager siden


Og fra verandaen





 

 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar