lørdag 4. februar 2023

Rapport fra Trysil

 Torsdag ble en fin dag på fjellet. Etter lunsj dro flere på skitur, men jeg var fornøyd med en spasertur i området. Det var fint brøytet opp til de hyttene jeg så. Frisk luft og flott område å gå i.  

Utenfor vår inngang


Også ved hytten

Hytten lå badet i sol da jeg gikk på tur torsdag, og det gjorde hele området der jeg gikk. Det var et flott landskap å ha hytte her i Trysil.


Hytteområde


Solen skinner




Seinere ble det kos inne, og etter hvert ble det servert middag.


Middag

I går på fredag var det litt disig vær, men jeg gikk en kort tur, de andre gikk en lang tur og noen rente på kjelke. Det er bakke rett ved hytten. 

Her kommer de

Det går fort

Nesten nede

Så blir det fyrt på peisen

Jeg gikk tur i det fine snølandskapet, og tok flere bilder. Her er noen av dem.


Været var først disig
                                 

Nå viste solen seg
  Etter hvert kom solen

Nå ble det forberedelser til middagen, og det ble svart på telefoner før middagen ble servert. Det var to sorter pizza som smakte nydelig. .

Middagen fikses

Så telefoner

Middagen klar

Håvard tar litt til

Seinere på kvelden ble det blant annet mimeleken
Her er Hedda i gang









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar