fredag 21. juni 2013

Før ny helgetur, juni 13

Det er rett før jeg drar på ny helgetur. Først om dagen i går. Et strålende vær, nesten ingen vind. På vei til butikken passerte jeg den lille frøkena på bildet under.

Småfrøken


På ettermiddagen fikk jeg et kort besøk. Dina og mammaen kom innom en tur, men jammen fikk jeg sneket inn en liten dataundervisning. Dina hadde med sparkesykkel, og bildet under er tatt fra verandaen i det de var på vei hjem.

Dina


Om kvelden var like flott vær, nå helt stille og en voksende måne. De små sommerskyene var en anelse rosa. Temperaturen rundt 20 pluss. En skikkelig vakker sommerkveld.

Flott sommerkveld


Nå er jeg klar for ny tur denne helgen. Har alt klart, og nå venter jeg på en nabofrue som var
nærmeste nabo på Sunnmøre. Hun er på vei til familie på Hønefoss, og kommer en tur innom før jeg skal dra til Gardermoen. Har klar et smørbrødfat, men har ett med karbonader også. Vi skal kose oss med lunsj og ha en skikkelig lang prat. Må gå å gjøre ferdig lunsjbordet.

Nesten klar

Om helgeturen kommer første del på tirsdag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar