torsdag 6. juni 2013

Starten på uke 25, juni 13

Da er vi kommet godt ut i uke 25. Søndag hadde jeg middagsgjester, en del av familien var på besøk. Etter middagen ble det en liten kaffestund også. På bildet under samlet foran tv.

Søndagsgjester

Mandag ble det tur til byen og møte folk etter jobb, så dro vi på videre besøk, og nå ble det først prat på balkongen, det var fint, og mildt vær.

På balkongen


Det ble servert god middag, og praten gikk rundt bordet. Så tilbake på balkongen der det ble servert dessert etterpå.

Middagen klar


Tilbake på balkongen

Tirsdag ble en avslapningsdag, da var ingen ting på programmet. Været var bra, men om kvelden skyet det til. Studerte været fra balkongen, ene siden av himmelen var blå og skyfri, men fra venstre kom inn et skysystem, men regnbuen prøvde å pynte litt opp.

Skyene truer


Onsdag tok jeg en liten tur til Oslo, og det ble en liten handel. Etterpå gikk jeg til Grand Cafe og tok et smørbrød på uteserveringen. Hit skulle en av familien komme med kameraet mitt som jeg glemte mandag. Mens jeg satt der mørknet det til, og jeg gikk inn. Ved bordet ved siden av satt en kjendis med det typiske svarte hodeplagget sitt. Han som spiller i en tv- serie, og som bruker å varme opp for Bruce Springsteen. Da han kom ut senere tok vi bilde i smug.

Kjendis


Det klarnet opp og ble flott vær igjen, dermed satt vi en kort stund ute før vi gikk. Nå var kameraet på plass igjen. På bildet ser vi at det lønner seg å ha med solbriller, sola skinte slik at det var nesten uråd å få opp øynene. Men en kjekk liten tur.

Sola skinner


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar