fredag 19. juli 2013

Ei sommeruke i juli, 2013

Enda ei uke har passert. Åtte dager siden jeg kom hjem fra Irland. Kom hjem på forrige fredag, og samme kveld var jeg på grillparty. Lørdag var det nytt grillparty, og jeg var ikke tungbedt. Utenfor inngangsdøra stod blomster og viste seg fram.

Vell av blomster

Varmt og fint grillvær, flere av familien var til stede. Vi koset oss i sola og med den gode maten.

Grillsjefen

Det har vært et flott sommervær hele uka. Søndag var det trimtur, men lite folk å se, ferien har begynt. Men en flokk sykkelryttere for som en vind forbi.

Full fart

 Mandag kveld måtte jeg ut på balkongen for å studere skyene. Mange pussige formasjoner.

Skyfenomen


Onsdag kveld var spesiell flott. Da var det ekstra fint å studere skyene som ble farget av sola som ville ta en pause til neste morgen. Det hadde vært en varm dag, og nå en varm kveld å nyte på balkongen. Under kommer to bilder tatt fra balkongen.



Så kom jeg på at kanskje det var fint å se andre veien også, og gikk ut på verandaen. Der var også himmelen farget av sola.


I går på torsdag ettermiddag var jeg på Øvrevoll. Der var mye folk enda det er ferietid. Litt ovenfor oss satt en av Norges milliardærer. Kanskje han eide noen av hestene? I de to første løpa ilte hestene jeg hadde krysset av rett i mål som nr. 1. Men etter det var vinnerlykken over, men jeg liker å se på de flotte dyrene. Avslutter med to bilder fra Øvrevoll.

På Øvrevoll



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar