fredag 8. desember 2023

Vi er i gang med desember

 Da er vi i full fart mot juletiden. Vi har virkelig hatt vintervær med kulde og litt snø. Noen dager var det fryktelig kaldt, men akkurat nå er det bare 5 minus. Jeg tar med litt av november-været. Bildet under er tatt  20. november¨.

Også litt snø


Neste dag ble det litt mer snø, dett bildet ble tatt på balkongen, men nå viste måleren minus 7.

Bilde fra balkongen


 Neste bildet ble tatt søndag 26. november klokken 16.30. fra verandaen. Et fint ettermiddags bilde.

Rolig stemning


Så kom 1. desember og jeg skulle blade om kalenderne, jeg syntes det nå gikk litt fort, jeg følte på de nettopp var bladd om. Først tok jeg kalenderen som en person hadde malt med munnen,

Utrolig godt gjort


 Disse skal bli førerhunder


Så landskaper, et flott bilde


Så siste bladet i familie-kalenderen


Første desember tok jeg bilde ut mot verandaen da klokken var 16.30. Til min forskrekkelse viste måleren minus 20 grader, Det er altfor kaldt. Ingen tur ut denne dagen, tenkte jeg, og det ble det heller ikke. Nå er ikke julen langt borte.

Fint desember-bilde 

Tatt fra balkongen




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar