lørdag 19. oktober 2013

Uke 42, oktober 2013

Ukene ruller og går. Det har også vært en historisk uke, for vi har fått den andre kvinnelige statsminister i Norge. Erna Solberg kom ut på slottsplassen med sin nye regjering på onsdag. Ikke alle er glade for det, men vi får gi dem en sjanse. Det er nytt valg om fire år hvis det kan trøste noen.
Forresten så er Sindre mannen hennes fra Sunnmøre, han som er flink til å ta seg av husarbeidet.

Ny statsminister

Så mine små sysler, de kommer ikke i tv. Torsdag la jeg siste hånd på min album nr. 54. Der er noen av bildene fra Lisboa. Alle bildene har jeg på data, men liker å ha noen i album. Gammel vane, men kjekt å putle med.

Albumet ferdig

 Mitt andre besøk i Portugal

I går var det strålende vær, men det er begynt å bli kaldt om natta, og det forundrer meg at blomstene i balkongkassa fortsatt står fine og fjonge. Denne fredagskvelden var også flott vær, men litt kjølig.

Blomstene holder ut

Fredagskvelden klar og fin

I dag på lørdag så jeg det var to minusgrader, ingen tvil om at vi har kong vinter rett rundt hjørnet, for alle tak var kvitrima. Da er det ok å sitte inne med en varm kaffe og glane ut. Så får vi se hva neste uke har på lager.

En smak av kulde



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar