mandag 16. desember 2013

I selskap, og på kino, desember 2013

Jeg er stadig ute og farter, verre enn julenissen i disse dager. Lørdag var jeg i selskap med en engelsk gentleman som fylte år tidligere i uka. Det første vi gjestene så var en liten, lysende borg av snø utenfor døra.

Lysfest

Inne var også pyntet med mye lys og andre ting siden jula er rett rundt hjørnet. Vertinnen slo på stortromma og serverte middag. Deilig steik med alt tilbehør.

Lysfest



Nydelig middag

Senere ble det servert utvalg av oster og kjeks, samt druer. Praten gikk rundt bordet om forskjellig. Det ble nesten ikke tid til å kaste et blikk på tv denne lørdagskvelden. En hyggelig kveld.

Bursdagsbarnet


Kort visitt ved tv

Søndag dro vi på kino i Sandvika. I selskapet kvelden før spurte jeg jentene om de ville dra på kino, og det ville de. Det endte med at vi ble tre damer som dro sammen med jentene. Da vi kom til kinoen så plakaten noe skummel ut.

Spenningsfilm


Det var ikke akkurat slike filmer jeg brukte å se, men tenkte det fikk stå til. Jeg tok på spesialbrillene for filmen var i 3 D, dermed var det mange små udyr som flakset rundt ørene. Spennende var det, og hvordan de får til alle triksa forstår ikke jeg.

Nå blir det 3 D
 

Glemte å ta bilde av jentene da vi var på kino i går, men det ordnet seg i dag. Jeg var nemlig på Stor- senteret i Sandvika, og endelig husket jeg å kjøpe ramme på bildet som ble tatt av jentene da de i sommer var på cruise i greske farvatn. Da får jeg avslutte med det i dag.

Jentene

 
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar