tirsdag 31. desember 2013

Siste dagen i 2013

Søndag var her et strålende vær, og jeg gikk tur. Det gjorde mange andre også. Jeg møte 36, men bare en jogget. En dame kom drassende med en trille-koffert, et par luftet hunden, men de fleste gikk tur. Jeg så mange flere her og der. Jeg stoppet opp på gangbroen vi bruker å iaktta 17. mai- toget, ingen snø å se.


I går var jeg en liten tur til Kolsås på romjulskaffe. Nå ble avtaler gjort om feiring av nyttårsaften. Men kaffe ble drukket og julekakene til vertinnen ble satt pris på.

Romjulskaffe

Denne jula har vi spilt mange typer spill, og jammen ble det en liten runde med spill i dag også. I dag ble det yatzy.

En omgang til

 Vi ble ikke lenge denne ettermiddagen, for vi skulle hjem og lage middag, Vertinnen skulle også lage middag. Dermed takket vi vertinnen for oss og dro.

Vertinnen

 I kveld er det nyttårsaften, og vi skal møtes i Oslo for å se på fyrverkeriet. Siden vi ikke har problemer som Syria og Sør- Sudan, er vårt spørsmål hvordan været blir når rakettene skal skytes opp. Blir det bra vær? Bildet under viser hvordan himmelen over Bærum er i dag på formiddag.

Blir det vær for fyrverkeri?

 Jeg ønsker alle en god nyttårsfeiring, og et GODT NYTTÅR!
Torsdag starter et nytt blogg- år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar