fredag 14. mai 2021

To uker ut i mai 2021

 Tida går, vi er snart ferdig med halve mai.  I starten av mai hadde jeg besøk av en liten prinsesse, de kom til et kaffebesøk. Jeg fikk mange fine bilder, men her kun bilder i forbifarten. Ellers er vårblomstene i fullt flor, det så jeg særlig en dag ved busstoppet jeg bruker her. Ellers fikk jeg med en fotballkamp i TV med Manchester United. Samlet vant de over Roma, og går videre til UEFA finale. Treneren var fornøyd.

Bilde i forbifarten


Vårblomster


Fotball i TV


Trener Solskjær fornøyd


Søndag ble det værskifte grått, trist og kun 6 pluss. Jeg tok bilde fra balkongen. Mandag var også grått, men da regnet det. Tirsdag ble det bra igjen, og det ble en spesiell kveldshimmel.

Grått på søndagen
Mandag regn og skodde

Flott kveld
sett fra balkongen

Sett fra verandaen

Torsdag var jeg til kaffe hos familie, det ble en fin spasertur dit. Trærne har blitt betydelig grønnere, og kvitveis var mange av mellom trærne.  Til kaffen ble det både nystekte vafler og Tropisk aroma kake. Været var strålende, oppunder 20 grader varmt. 

Skogen betydelig grønnere

Mye kvitveis

Så kaffe og kaker




 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar