onsdag 4. oktober 2023

Vi er i gang med oktober

 Da er vi i gang med andre høstmåned. Været har egentlig vært bra, men har vært både sol, regn og litt grått, men ingen ting å klage på.

Litt grått blant


Kalenderne er bladd om, og der er mange fine bilder. Først tar jeg med familie-kalenderen, mange blide fjes å se. De er klar til ny måned.

Klar for ny måned

Så  to søt førerhunder

 Landskap malt med pensel i munnen,
en prestasjon uten like

Så et flott høst-landskap

Jeg kom fra butikken en dag, og så da at flere steder ved bygningene var pent pyntet med blomster. Også nær der jeg bor. Mange er flinke å holde orden.

Pynter opp

Jeg inspiserte balkong-kassen en dag, og jammen holder en del blomster seg fortsatt, til tross for litt surt vær iblant.

 En dag kom to unge damer på besøk, og jeg serverte lunsj. Så passet jeg på å lure inn noen spørsmåi om hjelp, særlig på data. Men praten gikk ved lunsjbordet.

Klar for servering

 Til slutt bildet jeg tok i går-kveld. I dag blåser det litt, men vi kan ikke klage over været. Så får vi se hva tiden bringer videre.

Sen ettermiddags-himmel



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar