fredag 2. august 2024

Vi er i gang med august

 Da har vi startet med andre sommermåned, august. Nå synes jeg tiden går over stokk og stein i full fart. Tiden raser av sted. Men nå har jeg måttet ta en pause, for jeg fikk sikkert i meg en virus i Hamburg, for nå går jeg på en penicillin-kur. Så jeg må ta det litt med ro i det fine været. Men en skal ikke klage når en ser det som foregår ute i verden. Første bildet tok jeg 12. juli klokken 22.30, lørdag kveld.

Tatt fra balkongen


Dette tok jeg sent mandag kveld fra verandaen


Fra verandaen ser jeg bort til et rognebær-tre, og har prøvet flere ganger å ta bildet, men det står rett foran et rødt hus, så de røde rognebærene er ikke godt å få med,

Tatt fra verandaen


Søndag kveld tok jeg dette bildet

Nå har jeg bladet gjennom de tre kalenderne mine, nå bladet jeg over til august. Der var som vanlig fine bilder. Først så jeg på bilde som var malt med munnen. Jeg begriper ikke at de klarer det.

Utrolig godt gjort

Så bilde av en som skal bli førerhund.


Ved bildet på den tredje kalenderen stod: Stille morgen ved Ulvøysund i Høvåg, Kvåsefjorden bak.
 Et svært fint bilde.

Jeg tok bilde av skyene tirsdagskvelden, for skyene lignet de de eldre før kalte makrellskyer. Vi kan ikke klage på været, for det har for det meste vært pent vær.

Spesielle skyer

Til slutt prøvde jeg å ta et bilde til av rognebær-treet. Det ble en del bedre, men på langt nær slik jeg hadde ønsket det. Da var da jeg ønsket å ha en ekspert her.

Et forsøk til

   


 







 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar