mandag 30. september 2013

På tampen av første høstmåned 2013

Fredag dro jeg til Sandvika for å kjøpe bursdagsgave til Dina. På vei fra bussterminalen mot Sandvika storsenter passerte jeg brua over elva, og så at noen matet fuglene. Stille, fint høstvær.

Fra elva

Lørdag var det tid for voksenselskap for Dina som var blitt 12 år. Tida bare raser av sted.

12 år

Det ble servert lammelår med tilbehør til middag, og det smakte kjempegodt. Etter middagen så noen av oss på: Skal vi danse.

Hvem ryker ut?

 Så ble det kaffe og dessert. Sjokolademousse og bringebær. Det smakte godt.

Desserten

Bursdagsbarnet har fått på pyjamasen som bestod av shorts og t- skjorte. Her sammen med far i huset.

En hyggelig kveld
 
 
 
Søndag møttes vi på samme plass for å drikke kaffe og spise nystekte vafler. Det smakte meget godt.

Da er vi kommet til mandag den 30. som er siste dagen i september måned. Vi har hatt en fin første høstmåned, men hvordan resten blir må vi vente å se. I dag reiser jeg på en ukestur, og den skal jeg fortelle om når jeg kommer hjem.

Søndag kveld

Neste blogg blir tirsdag om en uke. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar