tirsdag 9. september 2014

Første uke i september- 14

Så er vi i gang med uke to i første høstmåned. Ute er grått vær, og småregn. Men vi kan ikke klage på været i uken som gikk. Flere dager med fin sol og nydelige kvelder. Dermed fristes jeg til å starte med en værmelding. Bildene under ble tatt torsdag kveld.

Voksende måne

Bilde tatt fra andre siden

Lørdag var jeg på kino, på vei til Sandvika kino stoppet vi på brua over elva og kikket utover.

På brua

Søndag var jeg til kaffe hos familie, og da skulle vi blant annet spise siste rest av festkaka til konfirmanten. Det var kun litt av fjeset igjen på kaka. På veien til søndagskaffen så jeg at høsten hadde begynt å vise seg, på trærne var en god del gule lauv.

Søndagskaffe

Høsten på vei

I juni var jeg som fortalt på en ukes rundtur i Skottland. På turen holdt jeg mye lag med en dame som het Solveig. Da turen var slutt, ble vi enige om å møtes i Oslo. Nå har jeg lett overalt og finner ikke telefonnr. hennes som jeg skrev ned. Etternavn og adresse har jeg ikke, men hun vet om bloggen. Så leser du dette Solveig så ring.

I Skottland

  I denne uken oppdaget jeg en liten hverdagsglede. Hawaii-planten står med sju knopper, en er snart på vei og sprette ut. Dermed avslutter jeg med denne lille gleden.

Snart en flott rose






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar