søndag 3. juni 2018

Mai 2018 er over

Slutten av den siste vårmåneden er noe av det varmeste jeg har opplevd, og alle varmerekordene viser det er slik i alle fall i denne delen av landet. Første bildene er tatt fredag kveld 25. mai. Klokken 22.30 var det 20 pluss og en vakker kveld.

Fra balkongen
Fra verandaen

Dagen etter, på lørdag var også en flott kveld.


Søndag var også ting som skulle diskuteres, og da ble det som på fint kalles arbeidslunsj her hos meg.
Da viste jeg stolt fram orkideen der alle blomstene var sprunget ut. Denne dagen ble det også en fin kveld.

Søndagslunsj

Orkideen

Flott kveld

Tirsdag kveld 29. mai var det fullmåne, en varm og strålende kveld. Torsdag kveld så jeg hang-
gleidere som svevet inn i solnedgangen. Ser ut som prikker på himmelen. Nå var vi på tampen av mai. Den varmeste mai på lenge.

Varm kveld


Flyr inn i solnedgangen

Vi har gått over til juni den første sommermåneden, og den startet med enda høyere varme. I går på lørdag 2. juni ble det grill igjen på Kolsås, og før jeg dro dit så jeg på måleren som henger i skyggen, den viste 31 pluss, da var klokken 17.00. På bildet under ser vi Kolsåstoppen i bakgrunnen.

Varmt på Kolsås også

Stephen alltid grillsjef

Jeg synes det alltid er godt med grillmat, samt kjekt å møtes. Varmt var det, så plutselig kom noen regndråper, men det gikk fort over. Da solen gikk ned, var det like varmt.

Godt med grill

Fortsatt varmt




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar