onsdag 3. august 2022

Starten på august,3.8-22

 

Kun et lite innlegg om starten på august, og for meg er ferien over, men det skal jeg komme tilbake til i morgen. Jeg kom tilbake fra ferietur søndag 1. august og da bladet jeg om kalenderne. Først om førerhundene, så om kalenderen der bildene er malt av en person med penselen i munnen.

Førerhunder


Malt med pensel i munnen

Så litt om siste dagene før vi dro på ferietur. 18 juli var en fin kveldshimmel. Jeg tok bilde klokken 22.00 om kvelden. Kun litt farge på skyer.

Fin kveldshimmel

20 juli da jeg kom fra en butikkrunde, stoppet jeg for å se på omgivelsene. Jeg så en lekeplass, men nå var det tomt for barn, og feriestille. Mange barn hadde sikkert blitt med sine foreldre på ferie. 

Feriestille

 Vi hadde hatt mye fint vær i  juli. 21. juli var en strålende kveld. Jeg tok bilde både fra balkongen og fra altanen. Klokken var over 22.00, og måleren viste pluss 21 grader. Men nå var det kun tre dager til jeg skulle på ferietur sammen med tre andre fra familien, Nå var det bare å pakke å gjøre seg klar. 
      Turen skal jeg starte å fortelle om i morgen.

Kveldshimmel sett fra balkongen



Og sett fra altanen





 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar