lørdag 29. juni 2024

Juni er snart over

Jeg synes tiden går svært fort. Vi kan ikke klage på været, det har for det meste vært fint, men en del skyer, og noen regnbyger iblant, Tirsdag var jeg en snartur inn til Oslo, da regnet det. Onsdag kveld tok jeg bilde av månen, da var klokken ca. 22.50.

Det regnet i Oslo


Bilde av månen, mellom tretoppene,
bilde tatt fra balkongen


Torsdag 20. juni var det en flott himmel sett fra verandaen. Klokken 23.00 tok jeg bilde.

Fin himmel


Når jeg ser en flott himmel så tar jeg ofte bilder. Slik også på torsdag, jeg tok bilder klokken 23.00 både fra verandaen og balkongen.

Fra verandaen

Fra balkongen

Onsdag 26. juni var jeg i bursdagsselskap hos en som ble 5 år. Da ble det først middag, og bursdags-barnet hadde bestemt menyen, vi spiste pasta med kjøttsaus og tilbehør. Vi satt ute, rett ved skogbrynet.

Bordet klart


 Utsikt til skogbrynet

Maten smakte godt, og senere
ble det kake.
Her var uten tvil bursdag

Etter maten ble det lek rundt bordet med Hvem som har ringen. Det var en aktiv jente som fylte år. Lille-søster var også med på feiringen. Bilder av dem er forbud mot å legge ut. Men ett av bursdagsbarnet med ryggen til er lov, så her er det. Det ble et koselig bursdagsselskap.

Bursdagsbarnet i farta

Fredag gikk jeg en tur til nærbutikken, men tok snarveien tilbake. Da så jeg på markene var tett med små hvite blomster. Det var det også ved statuen vi ser midt på bildet.

Masse hvite blomster

Her også, særlig i bakgrunnen

I gårkveld så jeg et spesielt bilde av begynnelsen på en regnbue, resten var dekket av skyer. Det hadde jeg ikke sett akkurat slik før. Det var spesielt. 

Start på regnbuen





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar