onsdag 8. januar 2014

Hverdagsliv januar 14

Lørdag sjekket jeg en pose med gamle takkekort som ble med på flyttelasset. Det var fra forskjellige anledninger, men størst var haugen med brudepar som takket for gave. De var så fine alle sammen, men måtte slå fast at halvparten dessverre var skilt. I denne haugen hadde forvillet seg to kort som jeg hadde kjøpt i Vietnam i 2004. Nå er de kommet dit de skal, i albumet om Vietnam som er nr. 34.

Korta

Søndag leste jeg i Aftenposten om sjakkgeniet vårt, Magnus Carlsen. På idrettsgallaen lørdag fikk han hele tre priser. Overskriften i Aftenposten var: Kongen av Idretts- Norge. Jeg er helt enig.

Sjakkgeniet

Mandag startet her å sludde, men ut skulle jeg og la veien om KI- senteret. På flere butikker var januarsalget i gang. De fristet med halv pris, men jeg hadde stø kurs mot matbutikken.

Salget i gang

Så har jeg ryddet ut jula. I går tok jeg vekk nissen som har stått på vakt utenfor gangdøra hele jula og nyttårshelgen. Nå er den satt i vekk til neste jul. Da er det gjort, så får vi se hva som er på program- met videre.

Vaktnissen

 
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar