søndag 9. mars 2014

Lite trim, mars -14

I snart tre uker har det her i området på Østlandet vært grått og skodde i snart tre uker. Da har ikke jeg hatt særlig lyst til å gå tur. Bildet under tok jeg fredag, slik har det sett ut.

Skodde

Jeg har tenkt på hvor mye trim det ble for en del år siden. Det var ofte dårlig vær på Sunnmøre, men jammen var det fint iblant så en kunne gå på fjella i området. En søndag i 95 kjørte vi til Leikong- setra og gikk derfra til Rjåhornet. Akkurat der satt jeg og så ned til Tjørvåg da jeg ringte ned til Marit og sa: Gjett hvor jeg er?

På Rjåhornet


Det var fine søndagsturer å gå på fjellet. Å gå opp på Hasund- hornet var en passelig tur. Fin utsikt nedover mot Ulsteinvik- området var det også. Bildet under er tatt på toppen der i 96.

På Hasund- hornet

Vi trimmet da vi var ute og reiste også. Slik som første påska vi var i New York og besøkte studenten i familien som var der. Da tok vi ei trimrunde i Central Park, påska 98.

Trim i New York

 Påska 2003 hadde vi påskegjester fra Østlandet. Da tok vi en trimtur opp på Runde- fjellet. Der skulle vi se alle fuglene også. En fin tur, men det smakte med en pause da vi kom opp.

På Runde- fjellet

I januar 2006 reiste vi på langtidsferie til Tenerife, og var der en hel måned. Da slapp vi snø og glatt føre, og kunne trimme hver dag. Vi bodde i Los Americas og gikk et par timer før lunsj til ene enden av stedet, på ettermiddagen gikk vi to timer til andre enden, Los Cristianos. Minst fire timer trimmet vi hver dag.

 På Tenerife

Trim på Tenerife

I går snudde været her på Østlandet, og da tok jeg bildet under. I dag er det litt mer disig, men meldingene er bra. Nå har jeg ingen unnskyldning for ikke å trimme. Etter lunsj ser naboen snart et blått lyn som haster forbi.

Været har snudd


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar