søndag 27. oktober 2019

Oktober 2019 snart over

Da har vi bare fire dager igjen av oktober dette året. Tiden går med ekspressfart. Verden har gått sin gang, og jeg har puslet med mitt. Fredag for en uke siden så jeg at høsten var i fullt skrud, trærne og naturen ellers var pyntet i høstfarger, men lørdagen regnet det og var grått.

Trærne fine
Utsikt til høstfarger, men
det regnet


Søndag for en uke siden hadde jeg besøk til lunsj, og da var også med en liten hjerteknuser som alt har lært seg et skjelmsk blikk. Men hun har en vilje av stål, og vil helst bæres rundt så hun får følge med.

Hun vet å sjarmere
Lunsj
Så vil prinsesse A
opp og gå

   Onsdag var jeg som før fortalt på en ettermiddagstur til inn til Oslo. Der besøkte jeg Prinsessens kulturpark. Det var en artig opplevelse, mange spesielle figurer, de er laget etter ideer tegnet ned av barn. Her har jeg kun tatt med Regnbuen.

Høst i Slottsparken
Ved Regnbuen

Været har vært en blanding av fint høstvær, men regn iblant, vekselvis med overskyet og skodde. Men så har det også gått over til fin kveld med dramatiske skyer, eller en fin, klar høsthimmel. Og tiden går din gang.

Høstskyer
En fin høstkveld

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar