fredag 6. desember 2019

Reise i Malaysia del 11, desember 2019

Torsdag 21. november var privat, og jeg startet med frokost. På vei til frokostrommet så jeg på den fine utsikten. Det ble en solid frokost før jeg starte dagens private program,. jeg ville gå tur på hotell området som er stort. Først til barnebassenget der jeg akkurat kom da en bøtte oppe på et stativ dusjet de som måtte være i nærheten, den var artig. Så forbi voksenpoolen som også var stor og fin.

Solid frokost
Gjennom den fine resepsjonen
Solid frokost
Morsom dusj
Fra voksenpoolen

Jeg gikk videre på sjøpromenaden, så utover sjøen og der var sjøsporten i full gang. På kaiområdet var de små båtene i gang med å skysse folk ut til øyene. Kanskje på samme tur som vi var.

På vannski


Ser bort til kaiområdet


Etter et stykke til, snudde jeg og gikk tilbake. Jeg så en Securitas, og spurte om han kunne ta et bilde. Det ville han, så jeg har bevis for at der har jeg gått. Så passerte jeg bassengområdet igjen, og videre til en liten bro, på den stod en liten ekling, men holdt seg i ro.

Bilde fra sjøpromenaden
Fra bassengområdet
 På broen stod
denne typen

Fra broen så jeg på utsikten før jeg gikk til området med en fin, liten strand. Den så idyllisk ut. Da jeg gikk tilbake, så jeg noen kinesere som badet fullt påkledt og med redningsvest. Jeg tenkte kom fra innlandet og ikke var vant med vann. I hagen så jeg på de hvite, spesielle blomstene.

Utsikt fra broen
 Fra stranden
Bader fullt påkledt
Spesielle blomster

Men nå ville jeg ta en pause på rommet, jeg hadde gått tur i solen i to timer. Da jeg  nærmet meg resepsjonsområdet, hørte jeg den spesielle musikken, og der satt den samme karen og spilte. Nå passerte jeg rommet der det stod utstilt hvordan de ved bryllup kunne pynte festbordet. Så en pause på balkongen, men det var så varmt at jeg trakk inn i sofakroken.

Musikanten
Bruderommet
Pause på balkongen

Denne kvelden var det avskjedsmiddag, men først hadde jeg avtalt med noen fra gruppen å møte til Happy Hour. Der satt vi en liten stund før det var på tide å gå til middagen. Den skulle holdes et kort stykke fra hotellet. Da vi kom dit, var det som på en stor uteservering. Det var mørkt da vi kom dit, men alle de røde lampene lyste opp. Vi forsynte oss med mat fra en buffé.

Happy Hour

Avskjedsmiddag
Her sitter vi

På en liten høyde bortenfor var scenen, og der ble det opptreden av "innfødte" en gruppe som underholdt med dans og til slutt show med fakler. I starten tok de opp noen fra publikum for å være med på stolpedansen. Plutselig stod en halvnaken kar i fjærpynt ved min plass, og i forfjamselsen, ble jeg med. Jeg hadde sett stolpedansen før, men da denne karen sa jeg skulle bruke venstre fot først, ble det feil for meg. Jeg startet konsekvent med høyre først og det gikk bra. 

Opptreden
Klar for Stolpedansen

  Jeg kjørte mitt løp

 Til slutt fakkelshow

 Middagen i spesielle omgivelser og med opptredener, var over og vi spaserte tilbake til hotellet. Dette var siste kvelden på stedet, så noen av oss satte oss i salongen ved baren og tok en avskjedsdrink. 

Avskjedsstund
Fortsettelse. 


  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar