mandag 6. desember 2021

Julelunsj på Grand Kafé, desember 2021

 I går ble det julelunsj på Grand kafé for de i familien som kunne komme. Her var fint julepyntet og jule maten stod klar. Vi hadde på maske når vi forsynte oss fra maten, og ellers beveget oss i rommet. 

Vi kommer inn


Kokkene er i sving


Litt av julematen å velge i

På veggene pyntet malerier opp



Først valgte jeg juleribbe og tilbehør. Så koset vi oss ved bordet og praten gikk. Det er alltid hyggelig å møtes og høre om hva alle driver med. Alle har jobber, studier, og noen har hjemmekontor i disse pandemitider. 

Først julemat
Prat rundt bordet

Fra andre bordenden

Det andre kjente maleriet

Der var mye god dessert å velge i også, det er jeg svak for, så det ble en smak av forskjellig. Det ble stas for den yngste da nissen kom. Det er strengt fotoforbud av henne, men hun syntes det var artig å hilse på nissen. Han som satt nærmest måtte bli med på bildet, prinsessen sitter litt bortenfor. 

Dessertbordet

Julenissen på besøk

Mye god dessert og jeg tok
 en kakebit også

Det ble en hyggelig julelunsj fra kl. 13.30 til !6.00. Da var lunsjen over, så skulle vi hver vår vei. Men først tok jeg bilde av det fine pepperkakehuset. Dermed avskjed utenfor Grand, men noen av oss skulle møtes før julen kom. 

Pepperkakehuset


Utenfor Grand

Oppbrudd

Vi spaserte i retningen der bilen stod parkert, og passerte da det fint pyntede strøket med pariserhjulet og gjennomganger pyntet med lys, for å nevne litt. Jeg syntes vi hadde en hyggelig julelunsj på Grand.  

Fint pyntet
Mye lys
Fint pyntet i Oslo



 

   


 





  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar