torsdag 2. mars 2023

Vi har startet på mars

Da har vi startet på første vårmåned, og jeg har bladet om kalenderne. Jeg synes at det er fine bilder  slik som på den med førerhunder, og den der de maler med pensel i munnen.

Førerhunder


 Malt med pensel i munnen, utrolig


Den tredje kalenderen har mange fine naturbilder, og under er bildet som representerer mars.

Bildet for mars


Den fjerde kalenderen er bilde av familie, og den synes jeg er stas å ha stående på kjøkkenbenken, da ser jeg dem hele tiden når jeg er hjemme.

Blide fjes, her i mars


Så mye snø som denne vinteren har jeg ikke sett siden jeg flyttet hit, og det er en del år siden. Snøen har ligget så å si hele tiden. Det snødde litt natten til 23. februar.

Utsikt fra balkongen

Utsikt fra verandaen

Nå har det vært VM på ski i Tyskland, og de norske mannlige skiløperne har sanket gull og andre medaljer så å si hvert eneste løp. Kvinnene har også gjorte godt, men de svenske damene ser ut for å overtaket der. Men våre gutter tar nesten for mye. Jeg har sett flere av løpene.

Her er det en gullgutt på pallen


Her er noen av vinnerne

Men se på dette, det er nesten for mye


Jeg titter ut på himmelen iblant,
her sett fra verandaen fredag ettermiddag


Det har vært en del sol, og litt plussgrader, så heldigvis har snøen sunket sammen. Bildet under viser at snøen har sunket mye sammen. Bildet er tatt i går på balkongen.

Det går mot vår


  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar