tirsdag 27. juni 2023

Vi er i slutten av juni

 Da har vi feiret Jonsok-aften. Noen av oss grillet 23. juni.  Da vi kom dit, så jeg først en fin, rød blomst rett ved inngangsdøren. På verandaen var så varmt at vi satte oss på terrassen bak huset.

Flott hortensia


 Så på terrassen bak huset


Endelig var det mulig å sette seg på verandaen, der ble det etter hvert grilling.  Grill-sjefen tok seg av det som skulle grilles, etter hvert ble det grillmat.

 Det grilles

Godt med grillmat

Det samlet seg noen skyer på himmelen, men de løste seg etter hvert opp, og en liten måne viste seg på himmelen. Den vil vokse etter hvert. Det ble en koselig Jonsok-aften.

Det samlet seg skyer

Men skyene løste seg opp


En dag var jeg til Sandvika. På vei til Stor-senteret så jeg folk som satt og koset seg ved elven. Da jeg kom til Stor-senteret så jeg det var blitt pyntet for sommeren.

Ved elven

Inne pyntet for sommeren


Da jeg gikk, la jeg turen over brua til elven. Derfra så jeg det var en del fugler på vannet, og så svaner. De svømte kvite og flotte som de er.

Utsikt fra brua

Vi har hatt mye strålende vær i dagevis, iblant litt for varmt. Men i går snudde det, det ble grått og regn. I dag også grått, men opplett og bra varme 17 pluss.

I dag grått



 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar