lørdag 1. juli 2023

I dag starter 2. sommermåned

 I dag er 1. juli, så vi har begynt på andre sommermåned. Vi kan ikke klage på været, for vi har hatt mye fint vær i alle fall på Østlandet der jeg bor. Nå på tampen av juni var vi og feiret en liten prinsesse som ble fire år. Hun hadde feiret to ganger før, dette var tredje feiringen, sånn er det når en har stor familie. 

Gaver pakkes opp

Så ble det kaker, mye godt

En koselig samling
med 4-åringen


Som nevnt er det full sommer, og nå er også mye ville markblomster. Fra balkongen min ser jeg ned til en liten skog, og rett ved den er det i år utrolig mye fine markblomster. 

Ser ned til markblomster

Siden det er 1. juli i dag, har jeg bladet om de fire kalenderne mine. For juli syns jeg det er svært fine bilder som pynter opp. Først den som blir malt med munnen, det er ikke til å tro, at de kan få det til.

Malt med pensel i munnen


En som skal bli førerhund

En kalender til en annen god sak


Så familie-kalenderen

Det har vært mye fint vær i juni, vi hadde egentlig bare en dag med skikkelig floing, da rant det ned fra himmelen, men det trengtes for naturen. Men i går-kveld var det en fin voksende måned. Så får vi se hva juli har å by på.

Mye fint vær i juni

 
 Månen i går-kveld 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar