fredag 7. juli 2023

Juli går sin gang

 En dag i uken som gikk, møttes noen i familien inne  i Oslo, en reise skulle planlegges. Været var fint og vi satt også på balkongen. 

Fint vær

Fine blomster

Vi spiste et godt måltid også. Fiskesuppe med blant annet laks. nydelig. Det ble også servert andre retter og avsluttet med mye god frukt. Mye av det som ble diskutert, ble bestemt.

Nydelig fiskesuppe

Den var god

Annet ble også servert


God frukt til dessert


 
En dag var jeg en tur i Sandvika, og da jeg gikk til Storsenteret måtte jeg stoppe ved elva og se på idyllen, også svaner var der. Tilbake gikk jeg over brua, og der var også fint å se utover.


Ved elva

Sett fra brua

I går gikk jeg en tur til nærbutikken, og på hjemvei måtte jeg beundre de flotte trea som pynter opp ved veien. De må være mange år, for de er store. 

Et sted ved veien

Et annet sted

Vi har som nevnt før, hatt mye fint vær til nå denne sommeren, men her var også noen regnskurer iblant. Da var noen av dem så kraftige at mye av blomstene i balkong-kassa ble pjuskete, og det skvatt mold oppetter balkong-sidene. Men noen blomster hold ut. Så får vi se hva resten av juli har å by på.

Denne planten holdt ut



 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar