mandag 14. desember 2015

Andre uka i desember 2015

Da er andre uke av første vintermåned historie. Forrige søndag brukte vi litt av dagen til å bake lefser. De andre er i full jobb, så vi må planlegge felles ting etter som det passer dem. Men det gikk greit.

Lefsene er klar

Vi har hatt et strålende vær denne uka, men det har vært kaldt. Det har for det meste vært et unikt lys både om morgenen og om kvelden. De to bildene under ble tatt om morgenen forrige mandag.

Flott morgenlys sett fra balkongen


Sett fra verandaen mot andre siden
 
 
Onsdag var jeg i Oslo og så på juleutstillingene, samt fikk signert en bok av Karl Ove Knausgård. Vi var også på julemarked. Men jeg har fortalt om det før.                                                                         
 
Julepyntet Oslo 
 
                                                                                                                                                                              
 
Knausgård signerte 
 
 
Dette skrev han
                                                                                                                                
På julemarked
 
 
Torsdag var jeg budt med for å se hvordan de hadde pyntet til jul på Bærums Verk. Det har jeg også fortalt om. Derfor tar jeg bare med et par bilder.                                                                                   
                                                                                                                                                
Fra Bærums Verk
 
 
Julelys
 
 
Fredag var jeg en tur i Sandvika, og da måtte jeg stoppe på brua og se på en stor flokk svaner som for svømmende.                                                                                                                                            
Mange svaner
 
 
Lørdag ble det baking av julemenn. Det heter oppskriften, men det er mange flere figurer enn julemenn. De ble ikke verst, og smaken var ok.                                                                       
                                                                    
Klare til steking
 
 
 
Kakene ble helt ok
 
 
Lørdag kveld ble party hos Stephen Byrne, det har jeg fortalt om så jeg tar bare med et par bilder av bursdagsbarnet. Først sammen med Hedda og Dina.                                                                                                                                                                     
 
    På cruise   
 
                                         
                     

I Heddas konfirmasjon 2014


Slik gikk dagene i uke 50, 2015.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar