onsdag 25. mars 2020

Gamle bilder, mars 2020

Nå i disse tider man sitter for det meste hjemme, må tiden fylles med noe å gjøre. Jeg synes det er artig å se i gamle albumer, som for eksempel fra den tiden man møttes søndagene, og ingen hadde mobiltelefoner. Senere ble det etter hvert brylluper å feire. Under sammen med en god ungdoms- og skolevenninne.

Søndag, Elsa
til høgre
To nabogutter
Paul og Knut
Maron og Elsa
gode venner
I bryllup, Aslaug S. til
høgre på bildet

Så hopper jeg fram i tid, til da barna var små og det var vanlig å leke med dukker, og ellers bare slappet av. Men stor stas med 17. mai og spille i musikkorps. 

Lekte med dukker
Slo av en prat
Guttene fant på andre ting,
Rune og Gunnar

Klar for feiring
Korpset var stas


Rune da det var moderne
med langt hår

Den tiden det var snøføre på Leikongsetra og man la påsketurene til bakkene der. Den tiden det var in med campingturer. Vi fartet over både Norge og nabolandene. En morgen var det ingen som hadde lyst til å gå i kiosken rett bortenfor av di der var så lang kø. Den yngste ville gå, og kom rett etter med ferske rundstykker. Var der ikke kø i dag? spurte jeg. Joda, svarte den yngste, jeg talte 16, og da gikk jeg foran.

På skitur
På tur
Passerer Geiranger
Senere på båttur



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar