tirsdag 15. august 2023

Er godt i gang med august

 I starten av august hadde vi mye fint vær. Men så kom den fæle Stygge-Hans som ødela mye for mange. Her distriktet jeg bor, gikk det bra.  Det ble mange fine kvelder i starten på måneden. Men så skiftet været.

Her et måneskinns-bilde 

Mer fint vær

Så nærmet Skumle-Hans seg


  Lørdag var jeg på grill igjen, bra vær, men grillet ute, og vi spiste inne. Jeg liker godt grillmat, men der var også godt tilbehør. Til slutt en frisk dessert.

Fra hagen

Det grilles
Kos i stuen


En spesiell lampe


Vi spiste i stuen
Så frisk dessert

I går var jeg til butikken, og som vanlig tok jeg det med ro på hjemveien, og studerte naturen. jeg så et epletre som var smekkfullt av epler, og mange lå på bakken.

Epletre



Så en del oransje bær, de  lignet blomster.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar