lørdag 18. november 2023

En kort lørdagsblogg

 Nå er vi god uti november, så det er på tide og vise bilder fra november-kalenderne mine. Men først vi jeg vise første bilde jeg jeg tok av utsikten morgenen dagen etter jeg kom hjem. Det var litt av en kontrast fra landet vi hadde besøkt. 

Kjølig vær


Nå først fikk jeg bladd om kalenderne til november, Jeg starter som vanlig med hundene, de små hundene som skal trenes opp til førerhunder.

En søt bukett


Bildet under er malt av en person med pensel i munnen. Jeg fatter ikke hvordan de klarer dette, og er full av beundring for folk som takler livet sitt på en slik flott måte.

Bildet


Så kalenderen med landskaper, se på dette flotte motivet  


Til slutt familie-kalenderen, jeg kjente igjen personen som tar størst plass, men liker best blomstene som pynter opp på sidene.

Fra kalenderen


Nå har vi ca. halve november igjen før vi skal over i julemåneden. I dag som er 18. november, tok jeg bilde ut fra kjøkkenvinduet. Klokken nærmet seg 10 denne morgenen, Ute på verandaen var isroser, men flott vær, og minus 10 kuldegrader. Nå får vi bare se hva resten av november viser.

Fint, men kaldt




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar