mandag 15. desember 2014

I bursdagsselskap på lørdag 13.desember 2014

Før jeg dro i selskap på lørdag måtte jeg beundre det fine været. Da jeg skulle gå, var det blitt mørkt, og nå ble det ny beundring av et nabohus der det er utrolig flott pyntet med lys, det kommer ikke så godt fram på bildet.

Fint lørdagsvær

Huset julepyntet

Bursdagsbarnet var snill og hentet meg med bil, været var fint, men det var glatt. Stephen hadde bursdag fredag, men skulle feires lørdag. De andre gjestene var alt på plass, slik som Jannis.

Jannis

Først ble det ny beundring av splitter nytt kjøkken. Det var lyst, fint og stilig.


På salongbordet stod et stort fat med fristende oster og tilbehør, det var bare å sette seg ned og forsyne seg av godsakene.


  Jannis trodde hun var angrepet av en tom brusflaske og bet godt fra seg.

Men nå stod bursdagsbarnet i fokus. Han skulle åpne gaver, og vi andre fulgte nøye med.

Gavene ble studert

Stuen var også fint julepyntet slik som gavebordet.

Middagsbordet var klart dekket, vertinnen fortalte hun hadde tenkt en annen meny, men ovnen var så ny og moderne at det skulle komme eksperter innen atomteknologi og vise hvordan bakerovnen skulle brukes. Men menyen var upåklagelig, vi fikk servert god middag.

Bordet klart

 Nydelig mat

 Så ble det avslapning

I ettertid oppdaget jeg at det ble glemt å ta bilde ved kaffebordet der mye godt fristet. Det ble et hyggelig bursdagsselskap.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar