tirsdag 23. desember 2014

Lille julaften 2014

Da er julen på vei inn i alle hjem som ønsker den velkommen. Først et lite blikk på siste dagene. Søndag var den fjerde søndag i advent, og da ble fire adventslys tent, slik som til frokosten søndag morgen.

Siste søndag i advent

Mandag før lunsj var jeg tidlig ute og gikk til KI- senteret og handlet ting som måtte i hus før julehelgen. På hjemveien måtte jeg beundre det fine vinterlandskapet og tok et bilde.

Fint vinterlandskap

Da jeg kom tilbake, ble varene lagt på plass, og jeg satt en stund ved dataen. Knapt to timer etter så jeg ut på det vi ser på bildet under. At det går an at været kan snu så fort, tenkte jeg forskrekket.

Det var en skoddeheim

De siste dagene har jeg fått flere koselige julehilsener. Kortet under er fra tantebarnet Kristian med familie som bor på Hareid. Det er svært kjekt å få ei helsing fra familien og se hvordan barna vokser til.

Familien Kristian

I dag åpnet jeg nest siste gaven på adventskalenderen. Men tok også ned siste gaven som skal åpnes i morgen. I kveld skal jeg nemlig levere tilbake kalenderen. Gaver fra siste dagene.

Bare en igjen

Før jeg satte meg til dataen så jeg ut på været, og det er skikkelig flott. Stille, fint og minus fire grader. Men om det blir slik hele lille julaften er ikke godt å si.

Utsikt fra kjøkkenet

Utsikt fra stua

Da skal jeg konsentrere meg om familie og julefeiring i julehelgen, derfor kommer neste blogg lørdag 27. desember som er tredje juledag. Da vil jeg ønske alle lesere en riktig GOD JUL. Ser jeg også har lesere i USA, og vil sende en spesiell julehilsen til dem alle sammen, og til andre fra utlandet som jeg ser leser bloggen. GOD JUL til absolutt alle!!!

GOD JUL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar