fredag 28. april 2023

Vi er snart i mai


Jeg dro på tur helt på tampen av mars, så vi var godt i gang med april da jeg kom tilbake fra reise.  Om et par dager er det ny måned. Derfor skriver jeg en liten blogg om da jeg bladet om kalanderne. Det har vært litt blandet vær siden jeg kom tilbake, også mørk himmel og litt regn. Begge bildene under tok jeg fra verandaen 12 april.

Først ti høyre

Så til venstre

Første kalenderen jeg bladet om, var om de små hundene som trenes opp til førerhunder. De gjør en viktig jobb når de er klar til tjeneste.

Her den som var for april


Bildet malt av en med pennen
i munnen, det er utrolig


Så fra nasjon, foren. for folkehelsen,
et fint bilde


Så fra den gjeveste, norsk ungdom
både store og så



På vei et sted måtte jeg ta bussen. Der kom inn en ung mann med hund .Den la seg rett der jeg satt. Dette er den største hunden jeg har sett. Flere våget ikke å gå forbi så de satte seg lenger framme. Jeg spurte om å få ta bilde av den, det var greit. Jeg syntes den var både en godslig og pen hund.

Største hund jeg har sett

Her har de gått ut


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar